Z důvodu velké nespolehlivosti klientů ohledně rušení rezervací těsně před započetím pronájmu (bez ohledu na důvodnost nebo nedůvodnost zrušení rezervace, zdravotní důvody nebo jiné), kdy uvolněné termíny již časově nezaplníme jinými klienty z důvodu plánování většiny klientů návštěvy předem a mnohdy před termínem klientů odmítáme stálé klienty pro naplněnost v daném dnu a času několik dní dopředu a následně si polovina lidí nedorazí na objednanou rezervaci (ať už s omluvou nebo bez), musíme zavézt následující nové podmínky pro rezervace, ze kterých upřímně nemáme radost, ale nejde to jinak, náklady na personál, nájem, energie a téměř vše je téměř úplně stejný, jestli klient dojde na svou rezervaci nebo nedojde, byť nedojde s omluvou.
Celkově se prodloužení poukazů/voucherů recepcí řeší až po přijetí příslušné částky - na bankovní účet na náš bankovní účet ve Fio bance: 2603044992 / 2010 nebo IBAN: CZ4620100000002603044992 nebo online platbou nebo kartou přes platební systém SumUp, link na platbu SumUp je zde. Případně PayPal
KDY NELZE obnovit voucher/poukaz nebo ho prodlužovat ani za poplatek:
KDY JE MOŽNÉ obnovit voucher/poukaz nebo ho prodloužit za poplatek: